Ännu en perfekt dag i mitt liv

Vaknade såklart till det brummande ljudet, kanske inte en sån himla perfekt start på dagen. Men under förmiddagen så ringde jag till en av gubbarna och berättade problemet. Gubben hade dock redan hört problemet av grannen, men varför har det då inte försvunnit? Men men nu vet de om det i alla fall.

Efter det så spelade jag lite king och kollade självklart Våra bästa år, skitserie men jag är tyvärr fast.. För jävligt, jag vet. Innan det så satte jag i gång med städningen och gud så rent det blev :)

Sedan var det dags för handling och lagning av mat. Det blev kassler och fullkornspasta med paprika och brunsås, var riktigt gott faktiskt. När det var klart så började jag baka, en bärkaka. Den är just nu i ugnen och det luktar mums vill jag lova. Trevligt för Dick när han kommer hem och få smaka på ett av mina perfekta bakverk (kanske inte ska ta ut nå i förskott) hihi!

Nu väntar jag som sagt på kakan, ca 15 min kvar och då ska jag börja fixa i ordning mig för att sedan ta tåget till Sura för att gratta Bella.
När jag kommer hem därifrån så hoppas jag att Dick är hemma, så att dagen får ett perfekt slut.

Slutet gott allting gott eller hur man brukar säga ;)

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Vilken härlig dag. En annan slöade till och gjorde inte ens hälften av det som var tänkt innan vi åker iväg. Hehe...
Så de åker hem ikväll, bra gjort av dom. Vi hörs. Kramelikram

2007-08-03 @ 15:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0