Bilddagbok?

Varför egentligen ska jag skaffa mig en bilddagbok för, den här bloggen har ju faktiskt blivit som en bilddagbok för mig. Har ju faktiskt haft väldigt många bilder visade här. Ja, så därför kommer jag aldrig att skaffa mig en bilddagbok, så det så :)

Nu kommer bilder från den perfekta utgången, eller i alla fall den perfekta förfesten :)


Lite mys i lounchen


Födelsedagsbarnet fixar porre...


...och annat gott...


...i deras fina skålar


Väldigt seriös bild från de som deltog

            

Tack för kvällen!


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Moahahahaha! Tack själv! =)

2007-08-13 @ 15:04:23
Postat av: Maria och Lumpan

Hahahahahaha!

2007-08-13 @ 15:11:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0