Hemma igen då

Nu sitter man här i sin tomma lägenhet och käkar musli (kan ej gör tyskt y) och dricker äppeljuice och ska snart ta ett bett i ölkorven. Alldeles själv är man och det enda man hör är det där jävla brummande ljudet från en vägg i vardagsrummet. Jag blir galen! Jag kommer säkert inte kunna sova i natt och då blir jag tokig! Måste ta tag i och ring till gubben som har hand om huset, så här kan man inte leva.

Har i alla fall varit toppen i Sura, käkat gott hela tiden och umgåtts med mina kära föräldrar, alltid lika trevligt. Har också läst en Camilla Läckberg bok till, grymt bra böcker!! Var tvungen att beställa 2 böcker via internet till just för att jag blivit fast, men tyvärr har jag läst i fel ordning, men det får gå ändå. 



Nu ska jag ta ett bett i ölkorven, Cabanossi. Mums vad gott, den rekomenderar jag verkligen :)

Dags att återvända till, äh jag vet inte, men sluta skriva ska jag göra i alla fall... :) Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Maria

Ölkorv I love! Hoppas du klarar brummandet inatt! Kram

2007-08-02 @ 21:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0