Sol och lite bad

Det har min dag bestått av, mest sol. Var först på björnön men drog nästan kvickt därifrån för där ligger man typ på varandra, skitdrygt verkligen! Folk fattar inte att man kanske vill ligga ner eller ja, vad vet jag, och barn precis överallt. Jag brukar inte vara kräsen men dagens besök var droppen, aldrig mer björnön den tid som vi var där idag.
Vi drog som sagt därifrån och hamnade på lövudden, dock inte så trevligt att bada där men där hade man i alla fall lite mer plats att välja på och man kan ligga på gräs också. Ett litet dopp blev det men det var allt, svinkallt i vattnet och inte så fräscht som sagt.

Nu ska jag umgås med Dick.

Natti natti!

Inte lövudden precis ;) och här var det faktiskt varmt i vattnet, dock inte så svalkande men men.
               

Kommentarer
Postat av: Maria

Varför kan det inte finnas lugna platser där man kan bada i iaf lite klart vatten? Förstår inte! Hoppas doppet svalkade iaf! Kram

2007-08-06 @ 22:14:45
URL: http://konttaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0