Tidig morgon

Eller i alla fall för mig, klev nämligen upp 8.15 men vet ej varför för har inte gjort något sådär vettigt. Jag har klivit upp tidigare och tidigare denna vecka med undantag i måndags då jag klev upp 9.30. Jag försöker göra något vettigt genom att kliva upp tidigt men jag har kommit på att det inte finns något att göra så tidigt på dagen om man bara går hemma. Städa och sådant det har jag redan gjort X antal gånger så det fungerar inte i längden, finns liksom inget mer att städa. Jag har verkligen inget att göra på morgnarna förutom då klockan slår 9.50, dags att kolla på Våra bästa år. Efter det så kan min dag börja med allt vad jag nu ska göra som jag inte kan göra på morgon. Vet inte vad det är riktigt men, aaaa så ser det ut i alla fall.

 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vet du att Abe kommer tillbaka när han dött!
Det är sant!

2007-08-16 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0