Disneypiggklurighet

Sitter just nu och lyssnar på en massa disneylåtar. Shit va mysiga de flesta är som t ex Ta en kyss från "Den lilla sjöjungfrun" eller "Skönheten och odjuret". Det är nästan så man gråter, hihi fast det bara är tecknat, helt sjukt men sant :)

Ja, uppe är man fortfarande men tjejkvällen är över för ett tag sen. Nu är det mer en datakväll. Har nog suttit här sedan 21.30 och nu är klockan 23.53. Snacka om att man kan fastna och slösa bort rejält med timmar framför datorn.

Jag är pigg, pigg som en palsternacka!

Jo, jag såg på "På spåret" igår och så var jag in på svt:s underbara framsida och hittade lite kluriga stadsfrågor eller vad jag nu ska kalla det. Så jag kan ju ställa dom här och nu och så får ni gissa vilken stad som gömmer sig i mening.

1. Gå på husesyn
2. Pilsneranka
3. Gör doktorn igen
4. Samlas i urna
5. Det inte Kal kan
6. Väskpappa

Så, nu måste ni kommentera detta, eller ja skriva vilken stad ni tror det är.

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Jag kan en, nummer 6: Bagdad. Fasen, de andra är kluriga. :)

2007-12-30 @ 16:20:06
Postat av: mamma

kan alla 1.sevilla2.öland3.syrien.4. alaska.5. kanada6.bagdad

2007-12-30 @ 18:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0