Jullov

Imorgon är sista dagen innan lovet. Ska bli sådär, skönt att slippa åka till Uppsala men tråkigt att vara ifrån klassen. Vi har så grymt skoj ihop, tjatar om det väldigt mycket, men det bara är så och jag måste nämna det liksom :)

Japp, sista dagen imorgon då som sagt, och då är det bolltenta, lite regler och sådär. Känns inte så värst seriöst men plugga bör man göra ändå.

Nu ska jag fortsätta plugga och tvätta och dona. Mycket som står på schemat idag...

Och ingen julkänsla har jag fått heller :( hoppas den kommer, har ju några dagar kvar på mig att skapa den.

Kanske ska på bandy idag också, första matchen ever för mig. Ska bli spännande, hoppas man hinner med att se bollen bara :)

Åhhh fick nyss nästan lite tårar i ögonen. När första Big brother gick, då var man ju helt såld, eller i alla fall jag och jag var precis in på you tube och kom att tänka på det och hittade denna länk. Se och njut ;) Vet att det inte är bara jag som var besatt :) hihi

 http://www.youtube.com/watch?v=fbI_M7StqYM&feature=related 


Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk, man missade nog inte ett enda avsnitt! =)

2007-12-19 @ 17:47:26
URL: http://konttaskryin.blogg.se
Postat av: D

åhhh, jag kommer ihåg när jag gick i skolan (virsboskolan). jag älskade min klass. ett tag bodde vi alla i klassen i en stor röd lada utanför gammelby. jag saknar dom så himla mycket, alla skratt, allt roligt vi hittade på... tänk om man kunde resa tillbaka i tiden.

2007-12-19 @ 19:22:21
Postat av: mellesmo

tack :D du jobbade på riktigt bra också! haha nej hela laget spanade nog in dig idag.. ;) god jul & gott nytt år :) (weey nu ska jag läsa din blogg:)

2007-12-20 @ 21:19:25
URL: http://anname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0