Nu ÄR det jullov

Första morgonen på lovet har börjat med att jag gick upp klockan 8.50, helpigg. Hade egentligen ställt klockan på 9.40, men det ville sig inte. Jag har inte ätit frukost än, vilket är dåligt eftersom jag snart ska ner på stan och käka lunch med min mor. Då vore det ju bra om jag åt frukost tidigt och är hungrig då vi ska äta så det inte blir för tätt inpå. Får nog ta tag i den biten nu på en gång...

Dagen kommer i alla fall bestå av lite shopping, kanske något julfint att ha på sig på måndag, vem vet?! Efter det är det järnet hem och svira om för att sedan åka till Ramnäs för att käka lite gott och umgås med Dicks föräldrar. 
Kommer säkert bli en toppen-första-lovdag idag eller vad tror ni?! :)


Kommentarer
Postat av: Syster

Va fin bloggen är och jag tror din första lovdag kommer bli grejt. Kramelikram

2007-12-21 @ 14:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0