Tjejkväll

Jag är ensam hemma och vad passar då inte bättre än en tjejkväll.
Så jag bestämde mig här för ett tag sen att bara mysa och ta hand om mig själv och ha en tjejkväll ensam. Det behöver man ibland. Så jag tappade upp ett varmt grönt glittrigt bad. Varför det blev grönt och glittrigt var på grund av en avokad-badbomb. Mmm jag luktar mums och min hud är riktigt mjuk och len. Efter badet rakade jag mina "vackra" ben och smörjde in mig och nu sitter jag här i min bruna mysiga mysdress som jag fick i julklapp och bara njuter.
Ska snart krypa ner i soffan och kolla på tv. Är tyvärr bara skit på tv:n men jag tänkte glutta lite på "Vi på slottet" eller vad det nu heter, det är min kväll och jag får titta på precis vad jag vill (inte för att jag inte brukar få göra det annars men...)
Nej nu bjuds det på chirre och cola i soffan så jag lär nog trippa dit.

Vilken skön kväll det här kommer att bli :) synd bara att man inte hyrde en bra tjejfilm, men vem vet, kanske Pretty woman eller Dirty dancing sätts på, då är tjejkvällen fulländad!




På återseende

Kommentarer
Postat av: mamma

Å va mysigt det låter,ha en fortsatt trevlig tjejkväll. KRAMIZ!

2007-12-29 @ 21:08:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0