Dagen efter...

Man mår som man förtjänar, men samtidigt så är det nästan värt det eftersom det var så himla trevligt igår. Jag hoppas ni andra som var där tycker detsamma :)

Denna dag kommer följas upp med mycket mys och mycket flottig mat, MEN, det blir inte pizza eller något sådant om ni trodde det. Tro det eller ej så blir det soppa. Ja, jag fattar det knappt själv men kocken bestämmer... Haha! Men vet också att det nog kommer bli en del av annat massa flott så som chips och dipp så det räcker och blir över.

Nu ska jag återvända till sängen och fortsätta slöa, ska snart ta klivet ut till vardagsrummet men inte riktigt än, så mycket skönare i sängen!

Over and out.
   

Kommentarer
Postat av: Linda Bengtzing

Heej, nu är vi hemma i Stockholm igen, mår helt okej idag och jag hade superkul igår. Tack =) Bytte layout på bloggen igen, gå in och kika vettja. Hoppas vi kan ses snart igen. Kram Hanna

2007-02-18 @ 17:26:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0