Fredag och jag har tappat rösten :(

Nu är det äntligen helg och jag har tappat rösten. Är så hes så det är skrämmande när jag pratar eftersom jag inte känner igen min röst och så är det så jobbigt för man måste anstränga sig så för att få fram nå ljud överhuvudtaget :( inte kul...

Denna dag är jag ledig från skolan vilket är skönt eftersom min röst inte fungerar så bra och denna dag har bestått av filmtittande med min sjuka Dick, JFK. Den var faktiskt riktigt bra, synd bara att man inte vet vad som hänt egentligen, vem som dödade JFK osv... Det lär man nog aldrig få reda på, vilket är tråkigt... Nu är man lite mer insatt än vad man varit tidigare, Dicks fel :) hihi men de är lite intressant också.
Det som komma skall är slappning som gäller och att försöka inte prata så himla mycket...

Nu ska jag försöka att gå och äta lite och sedan dra ner och handla lite gott inför i kväll. Ha en toppen dag nu, så höres vi!

Ta´ta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0