Helg helg, denna underbara helg

Julia

Som jag har längtat till denna helg.... Det blir bland annat  25-års fest för pojken min men innan den så ska jag till Sura och gulla med världens sötaste unge, min kusin! Ska bli så himla mysigt, var så längesen man såg henne och ja, det ska bli mycket gullande i alla fall :)

Efter det så är det dags för party här hemma, och det är ju inte heller så fel, tror det kan bli mycket trevligt och alltid trevligt med ett glas vin...... men gissar på att det blir fler :)
 
På söndag blir det nog till att ta det lugnt, kolla tv och bara vara, ladda inför kommande vecka...

Nej nu ska jag fortsätta kolla tv och vara social med Dicken. Ha en trevlig helg allesammans som läser detta, för det ska i alla fall jag ha :)


Kommentarer
Postat av: Maria

Bitter....blir nog inga glas med vin för mig imorgon. Febern ligger på topp och jag är slagen.

2007-02-16 @ 22:44:58
Postat av: mamma

Jag ska ha en trevlig med Jula,ha det så bra på festen. nu börjar det hända något på din blogg nu har man två romaner at läsa, skoj.

2007-02-17 @ 10:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0