Måndag

Och så var det måndag och snart dags för träning. Skulle egentligen ha slutat 15.00 idag men vi struntade i den sista föreläsningen och åkte hem redan 12.15. Riktigt skönt, men det var inge ledigt ändå när man kom hem utan då pluggade man, vilket jag är stolt över, trodde aldrig jag skulle göra det, men fel tanke av mig :)
Varför vi struntade i den sista föreläsning var pga föreläsaren. Det gick inte att lyssna på honom, ingenting var vettigt och det kändes bara mer invecklat om man suttit kvar. Herre gud säger jag bara!

Annars har det inte hänt så himla mycket än på denna dag, men som sagt kanske händer något skojsigt på träningen, eller inte.... :) hihi!
Ha det gött!


Over and out.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag måste läsa din blogg varje dag nu, det är så kul. Kram

2007-02-19 @ 18:04:03
Postat av: Rosalie

Du fick dig säkert ett gott skratt på träningen =)

2007-02-19 @ 21:52:41
URL: http://pinkscythe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0