Onsdag

Denna delkurs som jag läser nu är också snart slut, har bara imorgon kvar och sedan är man ledig på fredag. Det har nästan varit så nu ett bra tag, att jag är ledig på fredag, eller ledig och ledig vet jag inte, plugga finns det ju alltid att göra. Säkert denna fredag också, skriva labbrapport eller något liknande, men men, smällar man får ta :)

På lördag blir det i alla fall partaj med lite singstar hos syster yster vilket jag vet kommer bli skitskoj! tack syster för att vi är hos dig/er, alltid lika trevligt!

Nu ska jag ta tag i matfrågan som alltid är lika trevlig, eller INTE!! Jag hatar verkligen den, usch, fy och bläää. Tur att man har världens bästa pojkvän som älskar att laga mat i alla fall :D visst Dick?? hihi!

Ta´ta

Kommentarer
Postat av: Marjja

....ingenting kan hiiiindra miiiig, när det blåseer i mitt hjärtaaa...

2007-02-28 @ 15:50:05
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: mamma

Hej på dig, tur att du har en kock till pojkvän tänk om jag kunde säga detsamma.Kockar han skulle i leva på korv och bröd,hi hi. Tur att han är gift med en kock!kram mor

2007-02-28 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0