Skriver ännu en gång :)

Har inget att göra så då kan jag lika bra skriva om denna sköna dag jag haft.

Dagen började med att jag bestämt mig för att sova länge, så då sov jag till 9.30 ungefär. Då gick jag direkt ner till tvättstugan och slängde i en maskin. Sedan tvättade jag fram till 15.30. Under tiden jag tvättade så skapade ja bloggen och kollade på våra bästa år, gud va de är segt. De hade fan samma kläder på sig sen sist jag såg och de var riktigt längesen...
Men men, efter tvättningen kom Dick hem och då fikade vi. Klockan 16.10 cyklade jag till gymmet där jag skulle träffa Jennifer. Vi gymmade på bra och hade det trevligt, avslutade med duschning och bastu. Så skönt så! Cyklade hem och vart svettig igen typ, käkade mat och kollade OC och nu så sitter man här och käkar salta pinnar :) 

Avslutningsvis så kan jag säga att dagen varit riktigt bra. Lugn men samtidigt inte med tanke på att man gymmat och tvättat :) Nyttig men ändå inte eftersom jag fikat och käkat oinnar och rolig men ändå inte eftersom jag tvättat, och det är inte särskilt roligt om jag säger så :) Hihi. Nej nu ska jag lägga mig i sängen och lösa sudoku och vänta på att Dick kommer hem, han har nämligen tränat.

Men men ha de gött ni som följt mig denna dag men min nya blogg och allt, så höres vi inom kort!

På återseende.    ®

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0