Snart träning...

i detta skitväder.... Usch vad jag är trött på detta snöande alltså. Nu vill jag ha vår!! Tänk så underbart det är med sol och värme, slippa klä på sig (alltså ytterkläderna). Gud vad jag längtar...
Något som är positivt är i alla fall att det inte är så kallt, bara några grader faktiskt, skönt.

Annars har det inte hänt mycket vill jag lova, haft kunskapskontroll idag och det gick inge vidare, är verkligen inte nöjd :( kan ju be till nån där uppe att man åtminstone fick 15 rätt så man slipper göra om! :S

Nu ska jag dra och träna, ska blir riktigt skönt och roligt. Fotboll är så himlans kul just nu, skön skönt!

Ta´ta

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Du är duktig du som tränar. =)

2007-02-27 @ 22:24:37
URL: http://pinkscythe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0