Tisdag

Kom hem vid halv fyra, började direkt med att laga mat och diska mm. Maten som jag gjorde blev makaronpudding, gud så fin den blev. Hoppas den smakar lika bra som den ser ut, men det gör det väl inte så klart....
Dagen kommer följande att bestå av lite plugg och sedan bär det av till Ringvallen då det är dags för träning. Tyvärr så finns det en risk för att det kommer att bli kallt, men det är bara att bita ihop, inte vika ner sig här inte!
Efter det så är det duschning och ätning som gäller. Kan nog vara så att Dick är hemma när jag kommer hem eftersom han inte alls känner sig så kry :( stackarn.. Många som är förkylda nu, som t ex min syster. Sänder en liten hälsning till henne: - Krya på dig gumman!

Nej nu är det dags att ta itu med att smaka av min fina mat (i alla fall som den ser ut). Tack för mig!

// Pucko (enligt min mamma) hihihi! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Du vet väl vad jag menar med pucko, med glimten i ögat. Du och din syster är det bästa som finns. Saknar er. Kram ,kram

2007-02-20 @ 16:52:44
Postat av: mamma

Du vet väl vad jag menar med pucko, med glimten i ögat. Du och din syster är det bästa som finns. Saknar er. Kram ,kram

2007-02-20 @ 16:52:45
Postat av: mamma

Du vet väl vad jag menar med pucko, med glimten i ögat. Du och din syster är det bästa som finns. Saknar er. Kram ,kram

2007-02-20 @ 16:52:45
Postat av: mamma

Hur det blev tre vet jag inte, hej hej

2007-02-20 @ 16:53:49
Postat av: Ida

Hej Rebecca. Undrar om jag glömde kvar min halsduk och mina vantar hos er i lördags. Är helt säker på det. Halsduken är vit och trekantig, vantarna är svarta och de är tumvantar. Tack och hej!

2007-02-21 @ 09:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0