Bästa veckodagen?

Nu är det äntligen fredag!

Undra hur många som känner den känslan som jag gör när det är fredag?

Det måste ju lätt vara den bästa veckodagen.

Festar man så är man bakis på en lördag, vilket är helt perfekt eftersom man då har en hel söndag att ta till vara på än om man festar på en lördag, då jobbet/skolan är på måndag.

Helgen börjar denna dag, man slutar från jobbet/skolan och är ledig och livet är underbart, kan göra precis vad man vill och man har ändå liksom hela helgen framför sig.

Min fredag har inte börjat kan man säga, har nu dessa timmar sen jag vaknade bara varit. Min dag börjar snart, då Dick kommer hem. Då ska vi käka lite lunch, han ska få sova lite eftersom han jobbat sen 5.00 i morse och efter det ska vi dra till Björnö och löpa spåret där. Vädret ser ut att vara fint så det blir nog en helt perfa dag. Efter det ska vi nog och handla lite och sen blir det bara mys med mycket gott att äta och planering av Italienresan! :) Yeees!

Det blir nog en bra fredag det här! Lätt den bästa dagen den här veckan i alla fall.

Vad tycker ni om fredagen, är det den bästa veckodagen eller hur tänker ni?

Kommentarer
Postat av: mamma

Håller med dig det är den bästa dagen i veckan, hoppas det gick bra att träna själv har jag och din pappa grillat och firat att han har semester i 4v. God mat och gott att dricka. Ha en trevlig kväll vi hörs. KRAM på er.

2007-07-06 @ 20:01:14
Postat av: Maria

Lätt den bästa dagen fast man jobbar länge! Gillar helg! Kram

2007-07-06 @ 20:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0