Långtråkigt

Jag sa ju att jag hade långtråkigt. Lite kul fakta i min mobil :P kul för mig i alla fall!

Vem ringde du senast?
Mamma o pappa

Vem ringde senast dig ?
Mamma

Vad står det under ditt 5:e mottagna sms ? 
Haha. Nja slutade hemma hos mig tillslut. Kl 6. Haha. Sov lite hemma hos någon annan först. Men som sagt sov. Vilken kväll. Puss puss

Vem skickade 12:e mottagna sms ?
Pettri pitt

Har du några utkast ?
Nej

Vad står det i ditt 6:e mottagna sms ?
Hej gumman. Hur är det. Hörde att du har ont i munnen. Stackare. Lider med dig. Kul igår ju. Hade verkligen jättekul. En del att berätta för dig. Haha. Puss

Vad är ditt rekord i snake ?
Oj, det minns jag inte, men man var väl bra på det har jag för mig :P

Vad har du för kontakter som börjar på:

J: Jane, Janeth, Janika, Janne Holm, Jeanette, Jennifer, Jenny E, Jessica, Jessica Lindefalk, Jimmy Pajala, Jocke G, Joel H, Johanna H, Johanna Löfgren, Johanna Sp3sa, Jokken, Jonatan H, Josefin kusin, Jossa J, Jovi,  

N:  Nina nyfiken 

T: Tage och Thess

M: Madde, Malin Börj, Malin S, Malin T, Malin W, Malishma nyfiken, Mamma, Maria Engström, Maria Konta, Maria Rydberg, Martin, Mobilsvar, Mobilsvar utl, Mor & far, Mormor

Vad står det på dina påminnelser ?
Inget

Har du privat nummer just nu ?
Nej

Vad står det på ditt äldsta meddelande?
03/02/04
Hej underbarast! Ville bara säga att jag tycker om dig...Mycket! Ha d så kul på träningen! Hörs ikväll. PUSSAR!

vad skrev du i det sista meddelandet?
Hej söt! Ska inte till Jempa förrän vid sex sju så du vet. Jag har lagat mat till dig, nyttig mat! :) Puss puss

Hihi va kul detta var ändå! :)

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Vad liten text. Jag behöver förstoringsglas ju =) Eller så är det nåt med min dator. Kramelikram

2007-07-05 @ 17:49:31
Postat av: mamma

jag ser ingenting värsta liten text trodde jag tappat synen.

2007-07-05 @ 20:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0