Morgondagen

Då smäller det!

Då är det dags att hoppa in i bilen och köra mot Italien. Shit va spännande det ska bli! Jag och Dick i en bil i 2 veckor, eller ja en vecka har vi ju hotell i Italien så då blir det ju inte så mycket bil. Ja, nu är det dags att göra det sista, PACKA!
Har knappt börjat, eller jooo men aaa, alltid jobbigt att packa, hur mycket behöver man och vad behöver man absolut inte. Jag är kass på packning, tar alltid med mig för mycket, som min mor ;) hihi! Fin sida man ärvt, ärft, ärvit  (eller hur det stavas, usch vilket drygt ord!!!).

Nej nu kan jag inte sitta här och slöa. Jag kommer föra en skriftliga blogg med hand varje dag för att komma ihåg vad man gjort och varit mm. Ni när och kära kommer att få ta del av den, ni andra tyvärr...

Ha det så trevligt här i Sverige, hoppas vädret hänger i, och att det blir ännu mera regn ;) hihi

Ses och hörs när jag kommer hem runt den 23 24 juli!

Ciao ciao!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej Då! *vinkar*

2007-07-10 @ 19:19:11
URL: http://konttaskrypin.blogg.se
Postat av: mamma

Ha det så bra, har du ärvt att packa för mycke efter mig tror jag inte hi hi.Vi hörs.Kram på er och ta det
lungt i trafiken.

2007-07-10 @ 19:34:02
Postat av: Rosalie

Ta hand om varandra nu och njuuuut! KRAM KRAM från Jocke och mig =)

2007-07-10 @ 21:13:36
Postat av: Östlund!

Tänk på att det finns grymt farliga ormar där...
Dicken kommer bli biten =)
Have a nice trip!

2007-07-10 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0