Party party

Igår var det "syskonparty" här hemma, Rydberg vs Zackrisson :) Vi hade riktigt skoj! Tack tjejor! Förfest här och sedan sjökrogen, mindre skoj dock på sjökrogen, men men dansa fick vi ju göra i alla fall.

Nu har Dick åkt till Smögen i 1 vecka..... Det innebär alltså att jag ska sova själv i 1 VECKA, hmmmm hur ska detta sluta :) hihi! Första natten gick bra, men då var man ju inte i så himla nyktert tillstånd direkt. Kommer nog åka till Sura en del och så får jag väl göra mycket på dagarna så att man blir riktigt trött och kan somna om nätterna, men det löser sig nog :)

Nej nu ska jag fixa mig lite och sedan ta cykeln till syster för att därefter åka vidare till Skiljebo. Där vi då kommer att umgås med JULIA, längtar sååååå efter att gulla lite :) thihihi, var ett tag sen....

Nej, ha en bra dag så höres vi inom kort!

Ta´ta

Kommentarer
Postat av: Maria

Vi får sova tillsammans om det blir riktigt jobbigt! Haha! Jag har ju iaf katten....=)
Kramar

2007-07-29 @ 15:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0