Plockdag

Idag så har jag bara gått runt och plockat lite i lägenheten, städat, vattnat blommor, plockat tvätt och bara luffat runt för mig själv.
Snart ska jag käka lite mat och sedan gå till affären för att köpa frimärken och posta lite brev.
Soft dag har det varit och det kommer nog fortsätta att vara det. Träning ikväll och sedan ska jag till Sura och umgås.

Sov knappt nå i natt, har ett brummande svagt ljud i sovrummet, vet inte vart det kommer ifrån om det är hos grannen eller om det är nå i taket eller nått. Skitdrygt är det i alla fall.... och sedan inbillar jag mig så mycket när jag ska sova ensam... aja bara ljudet försvinner så är det lugnt. Stör så otroligt mycket när man ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0