Beordrad

Japp, det blev jag för en liten stund sen -Skriv i din blogg nu!
Hihi, tog åt mig direkt och kände lite ångest varför jag ej skrivit på ett tag... Haft annat för mig?! öööööhhh?!?! neeeej, verkligen inte, utan jag har bara inte haft den rätta känslan att skriva, så är det, punkt slut!

Har nyss avslutat min första vårsäsong i GIF och vinst det blev vinst, 3-1 men siffrorna stämmer tyvärr inte, eller jo de stämmer men skulle ha blivit betydligt fler mål.
Säsongen har varit helt perfekt, synd bara att vi ej leder som målet är när serien är över, men vi tar lagen i höst istället, då jävlar!! Finns inget annat!

Nu har man sommaruppehåll från fotbollen också, vad ska Rebecca göra med sin sommar egentligen?!?! Äh, tiden går väl fort får jag hoppas :) eller det får inte gå riktigt så himla fort, måste hinna med och njuta lite först :)

Snart åker jag och Dicken till Italien också, shit, tiden går fort nu......Kul ska det bli! :) Du o ja dicken ;) du o ja!

Nu ska jag kinga lite är det tänkt, kolla lite bilddagbok och slöa runt lite, och vänta på Dicken såklart, som kommer hem vid 23.30.

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt att du, skriver igen det var ett tag sen. Kram!

2007-06-26 @ 16:22:08
Postat av: mamma

Härligt att du, skriver igen det var ett tag sen. Kram!

2007-06-26 @ 16:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0