En spontan och härlig dag

Dagen började med en riktigt lång sovmorgon och tvättning. Sedan bar det av till farbror, Janeth och Julia för att låna film. Där blev jag kvar en stund med fika och lite gos. Inget sådär planerat utan det blev bara av. Väldigt trevligt!
Sedan så har man fått sig ett litet jobb 1 vecka som "tränare" på en fotbollsskola. Får reda på mer detaljer i morgon då jag ska på utbildning. Mycket trevligt det å, alltid skönt att ha något att göra eftersom man är ledig så pass länge :S

Nu ska jag gå och göra lite mat, det blir pannkaka är det tänkt. Hoppas det går bra, har haft oturen att inte få till dom på ett tag nu så, hålla tummarna får ni göra :)

Ha en trevlig fortsatt kväll!

Kramelikram





Måste bara lägga ut ännu en bild på sötisen. Är hon söt eller är hon söt???

Kommentarer
Postat av: Rosalie

och så en bild på sötisen! Åååååå... jag saknar henne.

2007-06-13 @ 19:15:21
URL: http://pinkscythe.blogg.se
Postat av: mamma

Ja hon är så söööööööööööööt.

2007-06-13 @ 20:32:22
Postat av: Maria

Hon är söt!

2007-06-14 @ 12:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0