Fredag som jag kommer att tillbringa i Sura

Sitter nu här framför datorn och funderar på hur min dag kommer att se ut. Ska jag vara snäll och städa om mor min frågade igår lite på skoj men säkert ändå liiiite allvarlig. Ska jag vara så duktig? Hmmm det får funderas ett tag till på det...
Sen så funderar jag på om jag ska ta cykeln ner till samhället och lämna in filmen som vi såg på igår och samtidigt kolla in talangjakten där då min farbrors "styvson" eller hur man nu säger ska uppträda, vore ju lite skoj, men som sagt, jag får fundera ett tag till på det också. Det börjar ju inte förrän 13.00. oj om en timme alltså, hmmm inte långt kvar... Shit hur gör jag med min dag?!?!??!??!?!?!

Jag får välja, städa eller cykla ner?  

Fortsättning följer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0