Sura...hammar

(Snodd rubrik från någon..hmmm undra vem?!?!?!) ;) hihi

Är i Suuuuura i dag och kommer vara det ett tag till, fram till på söndag. Varför, ja det undrar jag med, neeeerå jag vet varför men orkar inte skriva hela förklaringen här, vi kan korta ner det hela till att jag inte vill vara ensam i lägenheten om dagarna, så får ni helt enkelt förstå, okej? Några frågor, bara att kommentera!

Har nyss sett "Rosa - the movie" underbart gullig film alltså, jag till och med grät. Lätt att man måste se filmen, så söt.

Nu ska jag umgås med mor, jo just ja, har tagit 2 bra kort som dokumenterar denna dag/kväll. Lägger ut dom på söndag eller nått, klockrena bilder alltså :)

Natti natti!

Avslutar detta med en fin bild på the lovely family :)


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Fan va kul vi hade när vi tog den där bilden. Lovely minne! Pöss!

2007-06-28 @ 21:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0