Svettigt värre...

Nu är den helgen som man har sett fram emot ett bra tag över... Fort gick det och trevligt var det. Gos, bad, sol, god mat och trevligt sällskap. Kunde det ha blivit bättre?? Svar: NEJ. Helt perfekt.

Sitter nu här i värmen och svettas och "laddar" inför träningen som kommer bli otroligt varm... Drygt. Känner mig helt slut om jag ska vara ärlig, undra om det beror på värmen eller om man kanske håller på att bli sjuk, var nämligen lite täppt i näsan i natt...

Nu ska jag fortsätta dricka mitt vatten, känns som att det är det enda man gör i denna värme...

Ha en trevlig fortsatt dag!

Kramelikram


Kommentarer
Postat av: mamma

Å vilken fin bild, vilka söta tjejer. Kram!

2007-06-11 @ 17:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0