Try it ida

Japp, så heter mitt "lilla" korta sommarjobb som jag för tillfället håller på med idag, men som ni märker så sitter jag vid datorn och är hemma. Har nämligen jobbat klart men slutar inte förrän 16.00. Hmmm det där lät krångligt men så är det.

Har nämligen delat ut en massa reklamblad om just "Try it ida" från klockan 9.00 till typ 11.00 och sen så var mina sysslor klara. Och just ja, har en sak kvar att göra och det är att gå till Arosfortet :) 
Vad "try it ida" är för något orkar jag ej gå in på, men ska i alla fall ta hand om barn som vill prova på att spela fotboll, och det börjar inte förrän på måndag, det räcker att tala om :)

Äh vet inte vad jag skriver längre så jag går och käkar istället.

Baj baj! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0