3 föreläsningar.....

Ja det skulle jag ha haft idag, men så blev det inte. Jag stannade hemma istället. Känner att jag lika gärna kan läsa i böckerna hellre och plus att jag fick sova lite längre. Hade jag åkte till Uppsala hade jag varit hemma vid 18.30 och det hade inte känts nå bra. Så denna dag blev lite annorlunda än jag tänkt.

....jag fick också i order av Dick att jag skulle laga någon god mat idag eftersom jag är ledig och har all tid i världen, enligt han, men så är det inte riktigt. Visst har jag tid till att laga mat men jag måste plugga också, fixa och dona lite och träna, hade jag tänkt i alla fall. Tänkte åka till gymmet och springa lite och gymma, såklart eftersom det är på ett gym :) och varför jag gör det är för att vi bara ska träna 3 ggr denna vecka och jag känner att jag vill ha 4 pass, så är det.

Så ligger det till för mig, hur ligger det till för dig?!?!

Ta´ta


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra jobbat, klart du ska gymma. Det blir säkert god mat,själv har jag tagit fram kan du gissa? KORV så klart pappa blir hel nöjd. KRAMIZ

2007-03-06 @ 17:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0