Äntligen fredag!!

Fredagen är här och ännu en skolvecka är avklarad vilket känns bra, men tiden går så himla fort. Hinner inte med känns det som :S

Sitter här nu framför datorn och ska snart börja med maten, potatisgratäng och fläskfilé inrullat i bacon med rödvinssås, mums! Det är min kock som ska göra det, men jag kommer nog hjälp lite iaf ;) typ skala potatis hihi!

Helgen vet jag inte riktigt hur den kommer att se ut, har match i morgon i alla fall, det är det enda jag vet. Förhoppningsvis så kommer jag att köpa fotbollsskor imorrn också men ja, det vet man ju aldrig... Annars så tror jag att det blir rätt lugnt, kan ju hoppas på att man kanske får träffa den sötaste ungen Julia, men aaa.. Får se.

På återseende!

Ta´ta

Kommentarer
Postat av: Rosalie

ja, jag kommer in på msn... skumt att inte ni gör det... räkna till tio syrran. Tålamod, tålamod min syster. =)

2007-03-16 @ 20:19:10
Postat av: mamma

Värst vad ni äter fint, själv åtman ju planka sååååååååååå gott!

2007-03-17 @ 10:34:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0