Äntligen funkar det

Jag mailade en på msn messenger och berättade om mitt msnproblem och fick svar direkt om hur jag skulle göra för att lösa det. Perfa!

Idag så har man haft kunskapskontroll, "mini tenta", och för en gång skull så kändes det bra efteråt, fast jag inte pluggat så mycket som jag velat. Men det är ju ett tecken på att jag förstått föreläsningarna mer än vad jag trott :) är nog inte så dum ändå ;) hihi!
Bara för att det kändes bra efteråt så tänkte jag fusksola lite, blev så sugen helt plötsligt när alla andra göra det, man mår ju så bra efter så det kör vi på :)
Annars kommer dagen bara att rulla på, ingen träning och knappt nå på tv, förutom desperate då såklart och det verkar som det kan bli ett bra avsnitt i dag, kan ju alltid hoppas...

I morgon så är det dags för det andra skolbesöket och då ska jag vara hos ett par 4:or. Hoppas det går bra, jag har aldrig varit hos en så "gammal" klass förut, men men alltid bra att få lite nya erfarenheter :) Gud så positiv jag låter i detta inlägg :) hihi! Är nog så nöjd med dagen helt enkelt.

Hoppas ni är lika positiva där ute och tar hand om er själva på ett bra sätt. Unna er saker ibland för det är man värd!!

På återseende! Ta´ta
  

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart man ska unna sig saker,när livet känns bra inte bara när man är nere. Själv har jag också unnat mig en solning idag, hoppas det går bra i morgon i klass4 och att ni får träffa farmor och Julia du och din syster. KRAM!!

2007-03-20 @ 17:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0