En dag kvar...

Japps det är det, till Turkiet alltså :) Idag är det bara packa och fixa lite som gäller, och myspys med Dicken. Känns som jag kommer ta med mig för mycket eller för lite, känner mig liksom inte lugn när det gäller packningen :S men men, huvudsaken att man har med sig fotbollsskor alla P:n och lite kläder så löser sig nog det mesta :) och hudlotion såklart!!!! Att rejält måste.

Nej nu ska jag fortsätta göra det jag höll på med, öhhh?!? inget.. haha eh något finns det allt att göra.

Ha de!!

Ta´ta

Kommentarer
Postat av: Miss E !

Owiiie,. vill oxå åka ! :)

2007-03-30 @ 11:07:18
URL: http://www.fiestaqueza.blogg.se
Postat av: Rosalie

Får du plats med syrran nånstans ;) Kanske får ta en extra väska i sånt fall :) *avis*

2007-03-30 @ 16:30:34
Postat av: mamma

Tat lungt ta en Toy, hi hi allt löser sig. Man ska va nervös

2007-03-30 @ 19:47:44
Postat av: Maria

Ha det så jäkla skoj nu och glöm inte att ta av dig fotbollsskorna ibland och ta en drink i handen istället! Kram

2007-03-31 @ 09:41:47
Postat av: Rebecca

Maria- Ja du, de hoppas jag med ;) Ha de gött här hemma i Sverige!! Kram

2007-03-31 @ 11:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0