Fy för snö!

Nu vill jag ha vår!
Tänk va härligt med solsken och slippa använda sin stora tjocka jacka, gud så underbart! Men det ser bra ut i alla fall, det bådar gott för att det snart kommer att bli vår. Plusgrader ute och snön börjar smälta bort, YES!

Snart ska man iväg och klippa sig, skulle egentligen klippt mig i Sura men min frisör var ju ledig idag så det sket sig. Ska klippa mig här i närheten av mitt boende istället och se hur det blir :) haha! Äh, jag gör ju inga större förändringar ändå så, så det är nog lugnt.
Efter klippningen funderar jag på att dra ner på stan, kanske shoppa lite kläder, är sugen på ett par jeans nämligen, men få se hur det blir med det, beror på hur frillan blir ;) hihi!

Är ledig denna dag men har pluggat ändå, vilket är skönt för nu är jag alldeles klar med denna kurs och man kan ha helg med gott samvete och samla nya krafter till nästa kurs som börjar på måndag. Åka 6.30 : /  inte lika kul...
Men som sagt, helgen behöver jag inte tänka ett dugg på skolan utan bara slappa, träna och partaja lite :D Wiiiiihoooooo!!

Ha en trevlig kväll!

Ta´ta


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du är nöjd med håret, ha en rolig Sing star kväll.Kram

2007-03-03 @ 08:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0