Måste köpa nya :(

Fy va drygt. Måste nämligen köpa nya fotbollsskor, mina är totalpaj, ingen känsla överhuvudtaget, känner mig så dålig så det finns inte (men det kanske inte beror på skorna hihi). Tittar man ner på skorna så ser det bara fult ut, usch vad jag inte trivs i min "fotbollsmundering" för tillfället, bläääääääää! Och när ska jag hinna köpa nya då?? Var in på Team sportia på stan i måndags men där var han som "hjälpte" mig så otrevlig så där vill jag inte köpa för man fick ju ingen hjälp, IDIOT! Stadium, ja det vet jag inte vad jag ska säga om, är inte så nöjd med den affären längre, vet inte varför men det är bara en känsla jag har..... Får åka till Hälla och handla skor där istället, hoppas på att man få bättre hjälp. Ber till gud att de har mina Copaskor inne, SNÄLLLLLLLLLA!!! Ajaa, nej nu ska jag krypa ner i sängen, är dyngtrött!

Ha de great, och by the way, såååååååå fint väder ute satt och myste i solen utanför skolan idag med några stycken och vilken sommarkänsla man hade då! Alldeles i lä. Kan be till gud där också att det inte blir något bakslag.
Ta´ta

Kommentarer
Postat av: mamma

Klart du kommer att hitta skor, då kommer du att trivas i din fotbollsmundering. Kram

2007-03-16 @ 09:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0