Mycket att stå i denna dag

Först så har jag varit i skolan, kom hem vid halv ett och då satte jag direkt i gång tvättningen vilket vi har skjutit upp ett tag nu, så det behvös verkligen. Under tvättningen så tänkte jag städa och gå och handla, eller om jag går och handlar efter tvättningen, men det tror jag inte heller för det kommer ta ett tag med tvättningen... Men herregud vad intressant för er då att läsa om när jag ska handla :) haha! Shit the same!

Dick kommer hem sent i dag i alla fall, ungefär vid sex så då tänkte jag vara snäll och ha allting fixat så att han bara kan komma hem och njuta att det är helg :) men förhoppningsvis (och det har han) så har han med sig mat också ;) min lilla kock!

Under kvällen så ska jag bara njuta och mysa och äta massa onyttigt.

Ha en trevlig kväll!!! Vi hörs inom kort.

Ta´ta

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Jag har lite problem med tån. Den har gått sönder

2007-03-09 @ 19:12:48
Postat av: Dick

Va fint du hade städat! Kul att Tobbe oxå läser din blogg. Puss puss svt

2007-03-09 @ 19:13:51
Postat av: mamma

Tänk vilken tur dom har våra kära att komma hem till ett nystädat hem och att dom har mat med sig hi hi.Ha en bra kväll!Kram

2007-03-09 @ 19:24:50
Postat av: carlos

jaha ja, hoppas det blev en mysig fredagskväll, men det vet jag ju redan, pratades ju vid igår ju ;) o ikväll ska det bli superduper trevligt med schlager, nått gott o massa snack med pullan... höres, ha´de toppen. puss puss

2007-03-10 @ 10:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0