Nyduschad och nytränad

Nu måste jag tjata om detta väder igen, gud så underbart det har varit idag. Jag har haft riktig vårkänsla idag, allting känns så mycket lättare då. Okej, solen har inte visat sig men just luften känns så vårig. Helt sjukt skönt!

Har nyss tränat, duschat och käkat, riktigt skönt det å. En sak som inte är så skön är att jag nyss fick reda på att min kompis kanske skadat korsbandet, inte roligt. Sänder därför en tanke till henne :( Stå på dig gumman, du klarar det, snart kommer du ut på plan igen, lika het som vanligt!

Annars har dagen rullat på som vanligt, varit på 1 och en halv föreläsning och skulle egentligen varit på en till men vi drog hem tidigare, kändes mycket vettigare :) 

Nej, nu ska jag glutta lite på tv men har ingen aning om på vad, det verkar ju bara vara skit på tv:n på måndagar. Eller i alla fall innan 22.00, för då börjar prison break! YES!! Men jag vet fortfarande inte om jag ska titta på det idag eller spela in det?!?!?! Jag är inte speciellt trött så jag tror att det lutar åt att jag tittar på det idag, kan ju samtidigt vänta på Dick eftersom han är hemma vid 23.30. Det skulle han nog gilla :) lite sällskap är aldrig fel.

Ha en trevlig fortsatt måndag, starten av en ny vecka och allt!

Ta´ta


 


Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ha då var man här igen då, håller med dig om vädret helt underbart, synd om Jempa men hon fixar det hälsa henne. Nu är det Wikegård och Jide som gäller. Hej Kramiz!

2007-03-05 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0