Om några timmar så...

Då sitter man där på planet på väg till Antalaya, Turkiet, för att lira lite fotboll. Inte helt fel må jag säga :-) Kan ju bara hålla tummarna för att man får rätt så mycket sol på köpet också, då vore det perfekt :-D

Dagen har börjat bra. Dick min for iväg vid 9.00 för att åka till Sthlm och umgås med en vän och gå på konsert och grilla mm. Jag gick upp när han gick upp, eller jag var vaken iaf ;-) hade mycket i tankarna och kunde helt enkelt inte somna om. När han gått så satte jag mig vid datorn och där sitter jag än, samtidigt som jag ätit frukost och kollar på tv. Mycket skön morgon faktiskt. Kollar då och då ner på packningen och undrar om allt är med.... Troligen så är det de. Dagen kommer fortsätta att vara lugn och välgit förväntansfull och en j*vla massa väntande, men det är bara att stå ut :-)

16.15 så kommer mina chaufför som ska köra mig till bussen och 17.00 så går bussen iväg mot flygplatsen wiiiiihoooooo :-D Så kul ska det bli!!

Bloggandet kommer därför ha ett uppehåll på en vecka ungefär om det inte finns dator där nere vill säga. Annars få ni ha de toppen. Nu ska ja msn:a vidare med mor för hon skriver ivrigt till mig :-) hihi, blinkar oranget nere i fältet hela tiden ;-)

Ta´ta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0