Redan onsdag

Och i morgon är det torsdag. Dagarna bara rinner i väg, lite läskigt juh. Känns som man inte hänger med riktigt?!
 Kom nyss hem från träningen. Det gick väl okej, jag tog i och så men så finns det andra som inte gör det och det stör mig så enormt. Vet att man ska gå in i sig själv men fotboll är ju en lagsport och tar inte alla i max så blir ju f*n hela laget drabbat......grrrr.... men men jag ska räkna till 10 och sedan tänka positivt, eller nått?!?!?! Äh, drygt är det i alla fall.

I morgon ska jag ut i skogen med klassen, Hammarskogen närmare bestämt. Kan nog bli trevligt med tanke på att det finns många trevliga människor närvarande. Nice! Kan ju dock hoppas på lite finare väder, åtminstone uppehåll.

Nu ska jag krypa ner till kojs och kolla sporten, lite kallt är det inne i sovrummet också så det ska bli riktigt mysigt vill jag lova.

God natt!!

Ta´ta

Kommentarer
Postat av: rosalie

åå, hammarskog! ja, då får vi hålla tummarna för uppehåll:) Kramelikram

2007-03-08 @ 07:28:42
Postat av: mamma

Hoppas det var kul i skogen, och du bit ihop på träningen och strunta i andra du vet att du gör ditt bästa, det drabbar dom i längden, stå på dig.

2007-03-08 @ 19:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0