Silvstedt för hela slanten :) haha

Yeeeees, you know! Hahaha!

Har varit på melodifestivalkväll hos Jennifer ikväll och det var mycket trevligt. Mycket snack och garv vill jag lova. Tror hon och jag fick en ny idol också ;) Victoria Silvstedt, vilken stjärna!! Hahaha!

Annars har dagen varit rätt så körig. Tog en tur till outlet i Vingåker med Dick och gud vilken besvikelse det blev, inte ett endaste plagg hittade vi, eller jo Dick köpte en tröja tillslut, men det fanns inte ett jota verkligen. Jag hade tänkt att jag skulle komma hem med minst 2 par jeans, men icke picke pö. Fy, aldrig mera Vingåker. Känner stark att den kan komma med på kalkonlistan, men vi får se....... :)

Ska sussa nu. Hoppas ni haft en bra kväll precis som jag!

God natt och Ta´ta  

Kommentarer
Postat av: mamma

Va kul att du har hittat en sån förebild som vickan silvstedt, bra jobbat pucko!hi hi ha det kram

2007-03-11 @ 16:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0