Soft dag!

Först upp klockan 6.45 och sedan i väg på skolbesök på Hammarby för att göra en massa experiment. Gick väl sisådär, fick prata så himla mycket, men men de är väl bra de i alla fall än att bara vara tyst :) hihi När klockan börjarde ticka till 11.00 så började ja bli smått orolig eftersom eleverna inte såg så klara ut med sina experiment. Ville ju hem fort fort fort, eftersom jag skulle umgås med världens sötaste unge, syrran och farmor. Men till slut så är de klara 11.30 och det blir järnet hem till Drottninggatan för att snabbt springa upp i trappan och ringa syster.  När det är gjort så är det dags för gosning på högst nivå :D hihihi! Man får aldrig nog och man vill aldrig gå därifrån... men det måste man pga träning och sedan en hungrig syster ;) hihi, jodå jag var också lite hungrig faktiskt.
Innan träningen så pluggade jag och vilade i ca 10 min sen ringde jag Emma och fråga om jag fick åka med henne, och det fick jag, så snällt så :) slippa cykla för en gång skull!

Nu sitter jag här och kan summera att dagen inte var så himla soft egentligen, det hände ju något hela tiden, aja, men en mycket trevlig dag då om jag säger så :)
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och glutta tv en liten stund, undrar om jag ska vara vaken tills Dick kommer hem?! Halv tolv... hmmmm och jag ska upp 5.30....?!?!? neeeeee tror inte det va..


Sussa gott! 
Ta´ta

Kommentarer
Postat av: Syster

Det blev en gosa-med-Julia-dag =)

2007-03-22 @ 15:15:47
Postat av: mamma

Vilken härlig dag en gosa-med-julia-dag då har ni uppfunnit en ny dag va kul!

2007-03-22 @ 17:07:28
Postat av: Rosalie

Tjoho! Jag saknar söndagens kalkon och kanon lista. =)

2007-03-26 @ 21:32:02
URL: http://pinkscythe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0