Underbara dag!

Helt sjukt fint väder är det denna dag!!
Känns nästan som sommar... Och jag vill bara börja dona ute på balkongen, köpa bord och stolar och blommor och lyktor och grejer. Ska nämligen fixa till den till sommar, skönt värre!! Har inte gjort det riktigt förr, så det ska bli nice.

Nej nu ska jag käka frulle och sedan plugga och sedan ladda inför match som äger rum i Sthlm ikväll. En aning drygt, men det får gå, dags för match med "nya" laget :) undra vilket nummer jag får, jag vill nämligen inte ha nr 5 längre, det var Suranummer det, nu är det dags för något nytt :)

Ha en underbar dag i solen och vårluften!!

Kram kram kram kram kram kram och just ja, Ta´ta ;)

Kommentarer
Postat av: sandy

vad spelar du för något?
vädret gör en så glad, helt sjukt, alla tråkigheter borstas bara bort :)

2007-03-14 @ 11:14:00
URL: http://thelittlesandy.blogg.se
Postat av: mamma

Ja då får vi se vilket nr du får, ta 12 det är också mitt lycknr hi hi, hoppas det går bra ikväll. Och du, det blir nog en fin balkong när ni får ordning det blir snart ett bakslag av vädret, gör som Dick behåll vinterjackan på. KRAAAAM!

2007-03-14 @ 16:02:19
Postat av: carlos

jaha ja, jo visst är det härligt med våren, konstigt hur påverkad man blir av vädret?! men men hörde att ni tyvärr förlorade igår, men kan bara bli bättre ju ;) ser fram emot att se dig spela igen, var ett tag sen. hoppas du får en toppen dag idag, trots att det inte är lika fint väder så får vi ta en dunder fika på din balkong sedan när den är klar ;) //jennifer

2007-03-15 @ 09:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0