3 hela dagar :S

I morgon åker jag i väg till Erken med klassen, skolprojekt i naturen typ. Vet inte riktigt vad vi ska göra förutom att vi ska vara där i 3 dagar. Åker från Västerås 6.45 och kommer hem till Västerås säkert runt 19.30 tiden på fredag. Herregud vad drygt.... MEN det kan ju faktiskt bli trevligt också med de trevliga människor jag ska åka med, eller i alla fall vissa :)

Ha de nice så länge. Nu bär det av till träning, far min är säkert redan här. Ha´de så hörs vi på lördag!


Ta´ta


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Ha det så trevligt och jag gissar på att ni kommer försöka se fladdermöss en natt och sen kommer ni få gå i kohagen bland kossorna. Skitnice... hehe Kram!

2007-05-08 @ 17:33:46
URL: http://pinkscythe.blogg.se
Postat av: Maria

Ha det så roligt i naturen och se upp för ormar! =) Hej då! *vinkar*

2007-05-08 @ 18:22:07
Postat av: mamma

Det blir säkert kul, hoppas du får se fladdermöss, äckligt. Själv var jag på älgsafari i går häftigt. De du. Kram!

2007-05-08 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0