Beroende

Jag kan inte komma loss ifrån KING! Håller på att bli galen!!!!!!!!!!!

Jag är ofta inne i perioder då jag blir beroende av något. En sommar var det yatzy som gällde, körde det flera gånger varje dag, körde ibland till och med själv, helt sjukt, men tyvärr sant :S hehe
Sedan var det korsord, löste och löste, kom inte ifrån det helt enkelt. Blev helt snurrig i bollen, men skönt också på ett sätt, att bara koppla av. Efter det så var det eller fortfarande så är det suduko som gäller. Där har jag en regel att jag måste lösa minst ett suduko varje dag, men som sagt, bara minst. Oftast så kör jag nog 3 stycken i alla fall.
Men just nuuuuuu ikväll (även andra dagar tänker säkert en viss person eller flera) är jag så beroende av king, kommer inte därifrån. Hjärnan säger en gång till, medan kroppen säger neeeeeeej, inte en gång till, gå och lägg dig.
Klockan är 00.00 och jag är vaken på grund av det där j_ _ _ _ spelet!

Drygt..... men också lite roligt på en gång.

Ska köra en sista gång nu och sedan krypa ner i den mysiga sängen, alldeles själv :(

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Oprah!

Ready girl?!

2007-06-02 @ 14:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0