Då var det klart då!!

Först med pluggningen men också vad man ska vara på Hollywoodfesten, yeah!!! Kommer bli riktigt bra tror jag, eller vet jag ;) Du och jag Rosa... hihihi!! Du fattar va?!?! :P ROSAlie. Vill inte avslöja allt för mycket vad vi ska vara :P

Pluggningen är också klar, alla projekt och allt var det var, eller troligtivis så får jag en till labbrapport på fredag, men då tar jag det då liksom, nu har jag gjort allt jag kunnat göra som jag haft här hemma. Riktigt skönt!!

Grattis Maria också, hoppas dagen varit kanoners, vädret har ju i alla fall varit det.

Grey´s då, bara slutar med to be continued?????? WHAT??? Fattar ingenting ju.... Vänta en hela vecka, och då på den onsdagen har vi match, så då blir det till att spela in, så jag får vänta ännnnnnuuuuuuuu längre :( får stå ut helt enkelt.

Sussa gott!

Pussers och kramers 




...och visst ja, kan skänka en liten tanke till mor min som sprang vårruset idag. Hoppas det gick bra och att du inte fick allt för mycket sendrag ;)hihihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0