Födelsedagar

Snart ska man i väg och fira Jennifer som fyller år i morgon och i morgon ska jag till Julia och fira henne som fyller år på måndag. Riktigt födelsedagsfirande denna helg med andra ord. Mycket trevligt ska det bli i alla fall.


Grattis flickor! Julia 1 år och Jennifer 21 år :)


                                  




Underbar helg kommer det bli, behöver inte tänka plugg ALLS. Gud så underbart skönt!!!

Blir lite vin i kväll också, inte helt fel ;) fira lite :)

Hoppas ni får en lika underbar helg som jag, och jo, pricken över i:et är att på söndag möter vi Sura också, mitt gamla lag. Ska bli spännande att se :)

Ta´ta!

                    


Kommentarer
Postat av: Rosalie

Va skönt att inte behöva tänka på plugg. En annan har ju så att det räcker och blir över. Jag får hålla ut tills nästa helg. Då kan jag slappna av och fira sommarlovet. =) Ha d så kul ikväll och hoppas att vinet smakar bra. Ses imorn. Då blir det goooooos! Pöss pöss

2007-05-25 @ 18:30:30
URL: http://pinkscythe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0