Friday

I morgon kommer släkten och då blir det kalas/fest/bjudning kalla det vad du vill :) Bjuds i alla fall på lite smått och gott, hoppas bara det räcker :S men de borde de nog göra, så svårt att veta bara hur mycket man bör köpa...

Denna dag har bestått av städning och handling typ, en hel del kingande också, dålig vana. 
Och jag längtar till att gå och lägga mig, vet ni varför? Jo, för jag slipper sova sådär oroligt som jag sovit nu 2 dagar, eftersom Dick varit borta. har nog vaknat mer än jag sovit... Hmmmm kan man skriva så?!?! haha men skönt ska det bli i alla fall, tryggt och mysigt :)

Ha en trevlig helg för det kommer jag garanterat ha :D

Kramelikram och natti natti! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0