Jakten på storrödingen

Japp, de är va Dick sitter och tittar på, själv gav man upp efter 2 min och gick och satte mig här istället.

Dagen har varit helt okej förutom att man vaknade upp med magvärk, inte alls kul, men vet ju varför så då är det bara att skylla sig själv. Inge mera "skit mat" nu på ett tag säger jag bara. Har tränat och kollat på match och nu sitter jag här som sagt.

Igår så var man hos syster på grillfest vilket var mycket trevligt. Tack så jättemycket, och alltid skönt att avsluta med lite Carola-klassiker, eller ja klassiker för dig och mig iaf ;) hihi!

Nu väntar jag på att desperate ska börja....... Ska nog poppa pocorn till, det är ju inte skit mat direkt ;) hahaha! Ska äta med motto iaf :)

Ha en trevlig fortsatt kväll!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0