Meloner

I dag har det varit en dryg dag, eller det var ju trevligt att umgås med gruppen som man arbetar med men det tog ju sån tid att bli färdiga. Vi hade lätt räknat med att vara klara till lunch, men icke picke pö, blev klara 14.30!!!! På grund av läraren som tydligen fick för sig att rätta vårt arbete där... Hmmm inte kul inte kul! Lite småstressad drog vi till bussen för att komma hem och sedan dra direkt till träningen, då ringer pappa och säger att den är inställd. Skapligt besviken blev jag, hade verkligen velat träna i dag men match i morgon så :) Ska bli kul.

Värsta vädret det är ute då, trombar och grejer i Virsbo, läskigt. Tur att det inte kom någon tromb hit till Västerås, inte så trevligt när man är hemma själv, räcker lugnt med att det blåser satan. Det är ändå lite mysigt tycker jag, att titta ut genom fönstret och se hur det stormar medan en annan sitter inne och myser, eller vad jag nu gör :)

Nu ska jag krypa ner i sängen och kolla fotbollskväll på 2:an och sedan släcka lampan och sova sött, hoppas ni gör det samma.

På återseende!




en tanke till Dick som jobbar.... eller nått ;)

 

Kommentarer
Postat av: Rosalie

Hihi, vilket gulligt kort på er =)

2007-05-15 @ 16:21:12
URL: http://pinkscythe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0