Min födelsedag :)

Grattis till mig själv :) hihihi!

Igår var det kalas, och det blev riktigt lyckat, maten räckte och till och med tårtan :) hihi! Mycket trevligt var det i alla fall tack så mycket alla för att ni kom!

Denna dag består av fotboll, skulle gått med mor och far med nu är pappa sjuk så de går inte :S får ragga nån annan att gå med helt enkelt, eller så går jag själv, träffar säkert någon där som man känner :)

Ha en super bra dag för det kommer jag att ha :)

Hipp hipp hurra!!  :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för i går det var jätte trevligt, mycke gott att äta och dricka. GRATTIS det är din dag idag!

2007-05-06 @ 11:48:14
Postat av: Maria

Grattis på födelsedagen! (igen)

2007-05-06 @ 16:49:11
Postat av: Emma

Grattis på födelsedagen =)

2007-05-06 @ 18:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0