Vaken än, inte likt mig

Klockan är 22.46 och äntligen har jag tagit tag i matfrågan sen jag kommit hem runt 21.20. Tog ett tag det där att välja mat :) Blev i alla fall axa sportgröt, enkelt och mumsigt!

Nu sitter jag här och väntar på att Dick ska komma hem, brukar vanligtvis sova när han kommer men inte denna gång är det tänkt, sitter nämligen och spelar king, så himla beroende framkallande så det inte går att avsluta, bara ett till hör man hjärnar tänka varje gång man funderar på att avsluta.

Nu ska jag spela vidare och sedan sussa gott efter en helt okej dag, först skola och sedan match som vi dels vann också, helnöjd med dagen med andra ord.

Natti natt!

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0